یکی دیگر از نشریات فرانسوی اعلام کرد تهدیدی را مبنی بر قتل خبرنگاران حاضر در دفتر نشریه دریافت کرده است .

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ نشریه فکاهی " کانارد اینچین " فرانسه در وب سایت خود اعلام کرد : پس از حادثه حمله تروریستی به دفتر " شارلی ابدو " تهدیدی را دریافت کرده که در آن افراد تهدیدکننده تهدید کرده اند که خبرنگارانی را که در دفتر مجله کار می کنند خواهند کشت اما نه به سبکی که خبرنگاران " شارلی ابدو " و با کلاشینکف کشته شدند ، بلکه با تبر سر آنها را قطع خواهند کرد . 

در پیامی که به نوشته وب سایت " کانارد اینچین " ، روز بعد از حادثه " شارلی ابدو " دریافت شده ، آمده : اکنون نوبت شماست . اما شما را با کلاشینکف و آنگونه که همکارانتان را در " شارلی ابدو " کشتیم ، نخواهیم کشت . قتل شما با استفاده از تبر خواهد بود . 

بر اساس اظهارات  مسئولین این نشریه ، از زمان دریافت چنین تهدیدی نظارت و نگهبانی نیروهای امنیتی از دفتر مجله افزایش یافته است و پلیس نیز در حال انجام تحقیقات لازم در این زمینه است . 

گفتنی است دفتر نشریه فکاهی " شارلی ابدو " در روز چهارشنبه 7 ژانویه توسط سه فرد مسلح که چهره های خود را پوشانده بودند مورد حمله قرار گرفت که بر اثر آن 12 تن از روزنامه نگاران و کاریکاتوریست های این نشریه کشته شدند . سردبیر مجله و همچنین دو نیروی پلیس نیز در میان این کشته شدگان قرار دارند . 

پیش از این حمله ، " شارلی ابدو " کاریکاتوری از " ابوبکر البغدادی " سرکرده گروه تروریستی داعش را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده بود . 




انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۰۴:۳۸ ۲۵ دی ۱۳۹۳
کلانتر و دزد دستشون تو یه کاسه است .
Iran (Islamic Republic of)
جوانفکر
۰۴:۳۷ ۲۵ دی ۱۳۹۳
اگه واقعا فرانسه امنیت نداره نتانیاهو مارموز رفته اونجا چیکار ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۴:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۳
دولت بی غیرت فرانسه به خاطر اهداف پلید صهیونیست مردم خوش رو به کشتن می ده... احمق پلید
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۰۴:۳۳ ۲۵ دی ۱۳۹۳
یارو می خواست در مسجد هرزگی کنه دید نمیشه گفت همه بریم خونه ما اونجا از مومن و مسجدی خبری نیست .... ((ای فرانسه حیله گر ))
آخرین اخبار