قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت گفت: مجاهدت های مردم خوزستان در دروان هشت سال دفاع مقدس به یاد ماندنی است.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر ایرج حریرچی در چهل و یکمین جلسه هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: استان خوزستان از نظر زیرساخت ها دارای ظرفیت و پتانسیل های بالایی در حوزه بهداشت و درمان است و با برنامه ریزی مسئولان وزارت بهداشت اقدامات قابل قبولی در این حوزه در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه موفقیت های به دست آمده از اجرای طرح تحول نظام سلامت، جای تقدیر دارد، افزود: این اقدامات مثبت باعث رضایت مردم، مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس و دولت شده است.

قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، با اشاره به ضرورت تعامل و همکاری بیشتر هیات های امنا با دانشگاه ها و برگزاری جلسات مستمر، خاطرنشان کرد: ملاک قرار دادن مردم در همه جنبه ها برای تصمیم گیری ها ضروری  است و باید رویکرد هیات های امنا تغییر کند.

دکتر حریرچی افزود: همواره محور و ملاک تصمیم گیری ها و عمل در نزد ما مردم هستند و مردم به ویژه در مناطق محروم باید مطابق شأن بالای خود از خدمات سلامت برخوردار شوند.

وی گفت: حل مشکلات حوزه سلامت نیازمند همکاری های فرابخشی است و می طلبد که همه متولیان این حوزه  با توجه به شرایط ویژه استان خوزستان، برای رفع این مشکلات تلاش مضاعفی کنند.

براساس این گزارش، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز تصریح کرد: بزرگترین چالشی که در استان خوزستان در حوزه سلامت با آن مواجه هستیم، محدودیت فضاها و زیر ساخت های فیزیکی دانشگاه در حوزه بهداشت و درمان است.

دکتر اسماعیل ایدنی با بیان اینکه باید تمام حوزه های دست اندرکار در حوزه سلامت نقش خود را به خوبی ایفا کنند، افزود: باید تمام ظرفیت های موجود در استان بسیج شوند تا عقب ماندگی های خوزستان جبران شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.