معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ضرورت تقویت تولید داخلی گفت: برای دستیابی به این امر باید قدرت خرید مردم را بالا برد.

سید حسن هفده تن معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در  گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درباره راه‌های تقویت تولید داخلی در کشور اظهار داشت: در شرایط کنونی و با توجه به تحریم‌ها، یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در اقتصاد مقاومتی تقویت تولید داخلی در کشور است که برای دستیابی به این امر باید قدرت خرید مردم را بالا برد.
 
وی در ادامه به نظام جامع تامین اجتماعی و نقش آن در زندگی کارگران اشاره کرد و افزود: دولت  یازدهم در اولین اقدام نظام جامع تامین اجتماعی سیستم درمان و سلامت را ایجاد کرد همچنین یکی از مولفه‌های اصلی این نظام جامع سیستم بیمه بیکاری است که در  راستای حفظ ارزش‌ها و کرامت نیروی کار است.
 
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: امیدواریم تا پایان کار این دولت دفترچه های تامین اجتماعی نیز در اختیار همگان قرار گیرد تا هیچ فردی برای کارهای درمانی متحمل هزینه های سنگین نشود و در صورت امکان پرداختی نداشته باشد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار