ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و هنگ مرزی خراسان رضوی 600 کیلوگرم مواد مخدر را طی سه عملیات جداگانه کشف و ضبط کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این خصوص گفت: گروههای اطلاعاتی پلیس با ردزنی گسترده و نفوذ در باندهای سوداگر مرگ به اطلاعاتی مبنی بر قاچاق دو محموله سنگین مواد افیونی از جاده های تهران و بیرجند - تربت جام به مشهد دست یافتند.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به نقل از سردار سرتیب بهمن امیری مقدم افزود: ماموران مرکز عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد گروههای ویژه ای را بطور نامحسوس برای تعقیب دو خودروی سواریی پژو پارس که از مسیر نیشابور به مشهد در حرکت بود قرار دادند.

وی گفت: عملیات دستگیری قاچاقچیان در لحظه ورود دو خودرو به پلیس راه باغچه انجام شد اما سرنشینان قصد فرار داشتند که با تیراندازی ماموران انتظامی یکی از خودروها از صحنه گریخت اما خودروی حامل مواد مخدر، راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 220 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری خودروی پژو 405 از جاده بیرجند در بلوار ورودی تربت حیدریه پس از تعقیب و گریز متوقف و 230 کیلوگرم تریاک از آن به دست آمد.

گزارش فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی هم حاکی از هلاکت دو قاچاقچی مواد مخدر و کشف 100 کیلوگرم مواد افیونی توسط ماموران هنگ مرزی تایباد است.

بر این اساس طی دو عملیات جداگانه در مبادی ورود احتمالی اشرار، دو قاچاقچی به هلاکت رسیده و مابقی که ظاهرا مجروح شده بودند از محل گریختند.

مرزداران هنگ تایباد هنگام پاکسازی محل درگیری موفق به کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شدند.


انتهای پیام /م
برچسب ها: مشهد ، مخدر ، اشرار ، قاچاقچی ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۸ ۲۴ دی ۱۳۹۳
تقاص خون این بیگناهان را خواهید داد