مانور مشترک شرکت های آبفا روستایی و شهری مازندران با موضوع مدیریت بحران در نوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛مدیرعامل آبفار مازندران در حاشیه برگزاری این مانور هدف از اجرای این مانور را واکنش مناسب در زمان محدود مقابل بحران بیان کردوگفت:مدیریت بحران راهکار،فناوری،سیستمهای متنوع ابداعی و دانشی برای مقابله با شرایط واقعی بحرانی آماده و مهیا کرد.

عبداللهی بحران را شامل 3 مرحله برشمرد و افزود: بحران 3 مرحله قبل،حین و بعد دارد که مدیریت هر یک از این مراحل آمادگی و شرایط خاصی را می طلبد و باید از قبل برای چنین شرایطی مهیا شده باشیم.

وی بحران برف پارسال در غرب مازندران را یک مانور واقعی بیان و تصریح کرد: اکنون آمادگی بیشتری برای مقابله با بحرانهای احتمالی داریم.

مدیرعامل آبفار مازندران با اشاره به خشکسالی شدید 90 روزه تابستان گذشته در دو ماه آخر گفت:با پایین رفتن سطح آب بیش از 300 پمپ را تعویض شد که برای مقابله با کم آبی هزینه گزافی پرداخت شد.

عبداللهی با اشاره به آمادگی تمامی نیروها و دستگاههای مورد نیاز در این مانور گفت:هم اکنون با تجهیز دیزلهای ژنراتور،آزمایشگاههای سیار، دستگاههای بسته بندی آب،تانکر های سیار و .... اکیپ های اتفاقات را برای مقابله با بحران آماده کردیم تا در شرایط واقعی آمادگی لازم را داشته باشند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.