لس‌آنجلس‌تایمز:

دولت اوباما از کنگره خواست اعمال تحریم‌های جدید بر ضد ایران را به تعویق بیاندازد

روزنامه لس‌آنجلس‌تایمز نوشت دولت اوباما از کنگره خواست اعمال تحریم های جدید بر ضد ایران را به تعویق بیاندازد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس‌تایمز در پایگاه اینترنتی خود در مقاله ای به نقل از "پل ریشتر و رامین مستقیم" نوشت: در حالی که  مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران به زودی از سر گرفته می‌شود، دولت باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه از کنگره خواست اعمال تحریم های جدید اقتصادی بر جمهوری اسلامی را به تعویق بیاندازد.

سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل در سخنانی در دانشگاه لوئیزویل گفت تحریم های جدید، مذاکرات را تضعیف و آمریکا را مسئول شکست مذاکرات معرفی خواهد کرد. 

"میچ مک کانل"، رهبر اکثریت جمهوری خواهان سنا نیز در این سخنرانی حضور داشت.

مجلس سنا به رهبری مک کانل در نظر دارد تا پایان این ماه و در میانه مذاکراتی که مقامات آمریکایی امیدوارند تا ماه مارس به توافقی هسته ای منجر شود، تحریم های جدیدی بر ضد ایران تصویب کند.  

کاخ سفید اعلام کرد باراک اوباما روز دوشنبه در یک مکالمه تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به وی اطمینان داده است که آمریکا همچنان متعهد است تا مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای شود. اوباما به نتانیاهو گفت مذاکره کنندگان غربی تاکید دارند ایران که رقیب اسرائیل در منطقه است به جامعه بین المللی در مورد ماهیت صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود اطمینان داده است.

حامیان تحریم ایران در کنگره مدعی‌اند این کشور با تحریم های سخت به پای میز مذاکره آمد و اکنون نیز تحریم های بیشتری لازم است.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار