مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: به منظورموفقیت در اشتغال‌زایی باید به بخش خدمات توجه بیشتری در استان صورت گیرد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت:برای موفقیت در امر اشتغال‌زایی باید در بخش خدمات سرمایه‌گذاری بیشتری صورت گیرد، زیرا این بخش هم به سرمایه‌گذاری کمتری نیاز دارد و هم سریع‌تر به چرخه بازدهی می‌رسد.

غریوی افزود : متأسفانه در کشور ما به بخش خدمات با دید بخش واسطه ای نگریسته می شودو این شبهه بوجود آمده است که فعالیتهای خدماتی ، فعالیتهای واسطه گرانه و دلالی است ، حال آنکه اگر به تقسیم بندی بخش خدمات در تعاون بنگریم می بینیم که زیر بخش فعالیتهای توزیعی تنها یکی از چندین زیر بخش موجود می باشد .

وی ادامه داد: با توجه به فعالیتهای خدماتی که به عنوان حلقه اتصال تولید کننده و مصرف کننده است یکی از ضرورتهای بخش تعاون محسوب می شود.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد : بخش تعاون به عنوان یکی از بخشهای سامان دهنده فعالیتهای اقتصادی کشور می باشد و امید واریم با همراهی همکا ران اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان جهت ارتقاء و رشد تعالی بخش تعاون قدم های موثری برداریم.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اشتغال ، خدمات ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.