در آستانه آغز بازی‌های جام جهانی هندبال در قطر سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: صعود از گروهمان کار دشواری است اما غیر ممکن نیست. از هر کدام از تیم های رقیبان امتیازی بگیریم کار بزرگی کرده ایم.

بوروت ماجک سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان که این روزها در اردوی تدارکاتی ایتالیا به سر می برد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از کنسل شدن اردوی اسلوونی اردوی ایتالیا تنها اردوی تدارکاتی برون مرزی ما به حساب می رود. فقط توانستیم 4 بازی در اینجا داشته باشیم که 3 بازی با تیم ملی ایتالیا و 1 بازی با تیم فاسانو قهرمان باشگاه های ایتالیا برگزار کردیم. تیم فاسانو از چند بازیکن ملی پوش و لژیونر بهره می برد.

وی در ادامه افزود: سعی کردیم نهایت استفاده را از این بازی ها داشته باشیم. تمام بازیکنانمان را ارزیابی کرده ایم تا به لیست 18 نفر نهایی برسیم. روی سیستم دفاع و حمله و تاکتیک تیمی خیلی کار کردیم تا بیشتر به نقاط ضعف و قوت خود پی ببریم. برنامه های تمرینی خوبی در صبح و بعد از ظهر برگزار کردیم. در جلساتمان به بررسی فیلم های بازی مختلفی از جمله رقبایمان پرداختیم و آنالیز لازم را انجام داده ایم.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در رابطه با گروه ایران در جام جهانی قطر اذعان کرد: ما در گروه سختی قرار گرفته ایم. صعود از گروه کار دشواری است اما غیر ممکن نیست. گرفتن امتیاز از هر یک از تیم ها کار بزرگی است. نمیتوانم قول صعود بدهم. اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

بوروت ماجک در پایان گفت: از نظر من 4 تیم فرانسه، دانمارک، اسپانیا و کرواسی یکی از هم گروه های ایران، به جمع 4 تیم نهایی صعود می کنند. اما نمی‌توان گفت که چه تیمی قهرمان مسابقات جام جهانی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار