عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از ورود 400 پله برقی مترو خبر داد و گفت: تمامی ایستگاه‌های بدون پله برقی تا پایان سال مجهز به پله برقی خواهند شد.

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران درگفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه برنامه ریزی‌های لازم جهت نصب پله برقی تمامی ایستگاه ها به عمل آمده است عنوان کرد: بخشی از این پله‌ها نصب شده و بخشی دیگر در مرحله نصب است.
 
وی به خریداری 400 پله برقی در ماه گذشته جهت نصب در ایستگاه‌های فاقد پله اشاره کرد و افزود: تعدادی دیگر از این پله‌ها نیز به جهت وارداتی بودن آن در گمرک بوده که به محض ترخیص نصب خواهد شد.

قناعتی با اشاره به شکایات بسیاری از شهروندان مبنی بر عدم نصب پله در برخی از ایستگاه‌های خط 3 حدفاصل آزادگان تا بهشتی گفت: اگر چه برخی از این ایستگاه‌ها مطابق وعده شهردار تهران در مهر ماه مجهز به پله شد اما در سایر ایستگاه‌ها نیز نصب پله‌ها صورت پذیرفته و به مرور فعال خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در پایان از خط 3 مترو به عنوان اولویت دارترین خط مترو جهت نصب پله برقی یاد کرد و گفت: افتتاح ایستگاه‌های باقی مانده این خط و سایر خطوط همراه با نصب پله برقی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار