یازدهمین نمایشگاه انرژی کیش با حضور 130 شرکت داخلی و تعدادی از نمایندگان شرکتهای خارجی در جزیره کیش با رویکرد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران؛  یازدهمین نمایشگاه انرژی کیش عصر روز دوشنبه (22 دی ماه ) با حضور اکبر نعمت اللهی ، مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت و علی اصغر مونسان ، مدیرعامل منطقه آزاد کیش افتتاح شد و این در حالی است که در این نمایشگاه هیچ کدام از مسئولان رده بالای وزارت نفت حضور نداشتند.

بنابراین گزارش نمایشگاه امسال با رویکرد سرمایه گذاری زمینه مناسبی برای شرکتهای داخلی و خارجی است تا از فضای بوجود آمده بتوانند در راستای سرمایه گذاری و سرمایه پذیری با هم تعامل داشته باشند.

بر اساس این گزارش ، به جز ستاد وزارت نفت و چهار شرکت اصلی زیر مجموعه آن شرکت پشتیبانی و ساخت کالای نفت تهران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، سندیای صنعت برق ، انجمن صنفی شرکتهیا صنعت آب و فاضلاب از جمله حامیان اصلی نمایشگاه انرژی کیش هستند.

گفتنی است در طی برگزاری این نمایشگاه نشست های تخصصی با رویکرد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و بازدید مدیران و کارشناسان صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو اط جمله برنامه های اجرایی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، نمایشگاه ، کیش ، انرژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار