معصومه انگوتی دریافت کننده قدرتی تیم والیبال بانوان میزان خراسان گفت: شرایط تیم ما خوب است ولی بدشانسی آوردیم و در بازی‌های حساس نتیجه دلخواهمان را نگرفتیم.

معصومه انگوتی دریافت کننده قدرتی تیم والیبال بانوان میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مقابل تیم‌های ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی در طول فصل جاری تا اینجای کار بدشانسی آوردیم و باختیم و این مسأله جایگاهمان را در جدول رده بندی تغییر داد در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان روز خوبی نداشتیم انگار روی زمین قفل بودیم و نمی‌توانستیم مقابل ضربات آن‌ها کاری بکنیم ولی در برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی رالی‌های زیادی در حین بازی به وجود آمد و ما به خاطر اشتباهات فردی و خطاهای بازیکنان باختیم.

وی تصریح کرد: در لیگ امسال هم مثل هر سال فقط چندتیم حرف اول را درامتیاز آوری می‌زنند به طوری که فصل گذشته سه تیم مدعی کسب عنوان بودند و امسال این تعداد به عدد 4 تبدیل شده است 2 تیم دیگر حاضر در لیگ پتانسیل خوبی دارند ولی زیاد حرفه‌ای نیستند به طوریکه نتیجه بازی‌های آن‌ها با تیم‌های مدعی از قبل پیش بینی می‌شود.

دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در ادامه یادآور شد: معتقدم اگر در شهرهایی که در والیبال بانوان پتانسیل خوبی وجود دارد اسپانسر باشد این شهرها هم می‌توانند تیم‌های مدعی و قدرتمند را روانه مسابقات لیگ کنند.

انگوتی روی سکو رفتن تیم میزان را قابل دسترسی عنوان کرد و افزود: ما هنوز به کسب مدال و رفتن روی سکو امیدواریم چون در دور برگشت 2 بازی هم مقابل تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و گاز تهران باید انجام دهیم در طول فرصت باقی مانده سخت تمرین می‌کنیم تا با قدرت مقابل آنها ظاهر شدیم.

وی تصریح کرد: با وجود این که فصل امتحانات بازیکنان را سپری می‌کنیم ولی تمام تمرینات طبق برنامه دنبال می‌شود. حال که مقام قهرمانی را از دست داده‌ایم برای گرفتن مدال نقره و عنوان دومی لیگ تلاش می‌کنیم.

دربافت کننده تیم والیبال بانوان میزان خراسان در ادامه یادآور شد : حامی مالی ما (میزان خراسان) پس از سالها اقدام به تیمداری در بخش بانوان بوده است و توانسته به خوبی تاکنون تیم را حمایت کند. نوع حمایت آن‌ها از ما بسیار حرفه‌ای است و مشکلی نداریم امیدواریم این تیمداری مقطعی نباشد و در بانوان باشگاه میزان خراسان ماندگار شود.

انگلوتی افزود: کلاس و سطح کار تیم و حامی مالی ما بوده است، با حضور خوب خود در لیگ مانع از دلسرد شدن مسئولان باشگاه خواهیم شد.

وی وضعیت فنی بانوان ملی‌‌پوش را بسیار خوب را ارزیابی کرد و گفت: سطح کار ملی‌پوشان رشد قابل قبولی داشته است و حرفه‌ای شدن آنها در طول مسابقه محسوس است در صورتی که مسئولان فدراسیون پس از پایان لیگ اردوهای بلند مدت بگذارند به طرو حتم رشد فنی آن‌ها سیر صعودی خواهد داشت چون بانوان والیبالیست همچنان تشنه یادگیری هستند فقط نیاز به سرمایه‌گذاری و برنامه ریزی حرفه‌ای دارند.

انگولتی یاد آور شد: حضور مربی خارجی با تجربه در شرایط کنونی به نفع تیم ملی و والیبال بانوان اس علاوه بر این مساله باید تعداد اردوها و مسابقات برون مرزی برای دختران والیبالیست هم باید افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انگوتی ، والیبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار