مدیر کل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان گفت: نخستین کلینیک کنترل خشم، چهارشنبه 24 دی ‌ماه در تهران راه‌اندازی می‌شود.

نجم‌الدین محمدی مدیر کل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به راه‌اندازی کلینیک کنترل خشم اظهارکرد: به منظور کاهش خشم در میان جوانان و آموزش چگونگی کنترل خشم در جوانان، نخستین کلینیک کنترل خشم در تهران 24 دی ماه راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به تاخیر راه اندازی این کلینیک افزود: با وجود آمادگی راه‌اندازی این کلینیک و اقدامات و کارشناسی‌های صورت گرفته، مکان مناسب برای آن یافت نمی‌شد اما با توافق و کار مشترک با شهرداری تهران خانه نیلوفر در منطقه 7 به عنوان اولین مرکز کنترل خشم در تهران در نظر گرفته شد که این مرکز روز چهارشنبه هفته جاری افتتاح می‌شود.

محمدی در ادامه افزایش تعداد مراکز کنترل خشم در تهران تا پایان سال تاکید و تصریح کرد: با افتتاح اولین مرکز کنترل خشم در تهران، این مراکز در استان‌های اصفهان، مشهد، البرز و رشت و استان‌های دیگر به تدریج افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه هزینه شرکت در این مراکز کم و در حد رایگان است ،گفت: با توجه به مجوزی که از سوی سازمان نظام روان شناسی صادر شده در این کلینیک یا مراکز، کارشناسان چگونگی کنترل خشم را به شهروندان آموزش و پرورش می‌دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کلینیک ، کنترل ، خشم ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار