معاون سیاسی، امنیتی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری ملارد گفت: غنی سازی هر چه مطلوب‌تر اوقات فراغت شهروندان به ویژه‌ جوانان و نوجوانان ساکن در این شهرستان را در دستور کار قرار دارد.

 مجتبی شاه قلیان  معاون سیاسی ، امنیتی، اجتماعی و انتظامی فرمانداری ملار‌د در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت غنی سازی هر چه بیشتر اوقات فراغت دانش آموزان شهروندان شهرستان ملار‌د اظهار کرد: در همین ارتباط و به منظور تحقق اهداف و برنامه‌ها با همیاری آموزش و پرورش اقداماتی صورت گرفت که از نظر ما آنطور که باید مطلوب نبود اما به عنوان گام ابتدایی و آغاز کار قابل توجه و نوید بخش است.
 
وی در ادامه افزود: موقعیت منطقه‌ای، بافت فرهنگی، طبیعی و تاریخی شهرستان ملارد از ظرفیت‌های بالقوه‌ محسوب می‌شود که می‌توان با برنامه ریزی اصولی، مدرن و کارشناسی و همیاری تمام دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط ، توانمندی‌ها و امکانات شهرستان ملار‌د را به نحوه هر چه مطلوب‌تری ارتقا و توسعه داد.
 
شاه قلیان در پایان گفت: طرح‌ها و ایده‌هایی متعدد و متنوعی در سطح شهرستان ملارد‌ در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید برنامه ریزی شده که در صورت اجرایی شدن آن، تحقق توسعه پایدار تسریع می‌شود و امید آن داریم رضایتمندی‌ شهروندان شهرستان‌ ملارد نیز به نحو هر چه  مطلوب‌تری تامین شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، فراغت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام من شهروند ساکن شهرستان ملارد سراسیاب هستم اول ازهمه میخوام از فرماندهی انتظامی شهرستان ملاردکلانتری 15طلاییه تشکرکنم که درچندسال اخیر به جد باخلافکارا موادفروشا برخورد کردند وآسایش را دراین منطقه برای مردم فراهم کردند فقط یه کوچولو مشکلاتی اونم ازبابت موادفروشا باقی مانده که اینا بیشترشون در سرآسیاب خیابان حافظ کوچه المهدی ساکند اگه اینارو جمع کنید ملارد سراسیاب گلستان میشه در پناه خالق هستی پیروز وموفق باشید
آخرین اخبار