نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در موقوفات و بقاع متبرکه شمال و شمال شرق از در مشهد مقدس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نخستین نمایشگاه منطقه ای فرصت های سرمایه گذاری در موقوفات و بقاع متبرکه شمال و شمال شرق کشور با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، مدیر عامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات خراسان و حجت الاسلام والمسلمین جهانیان، رییس جامعة المصطفی العالمیة و جمعی از مسئولین در محل تالار فرهنگی نور افتتاح شد.

بنا بر این گزارش با توجه به این که خراسان به عنوان مرکزیت موقوفات از لحاظ کمیت و کیفیت محسوب می شود این نمایشگاه در مشهد و با مشارکت شش استان؛ خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، مازندران، گلستان و سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

در این نمایشگاه تعداد 144 پروژه به طور کامل معرفی شده است، که استان خراسان رضوی با81پروژه، بیشترین پروژه را در 12 غرفه این نمایشگاه به خود اختصاص داده است.

همچنین استان های، خراسان جنوبی با 28 پروژه و 3 غرفه؛ خراسان شمالی با 5 پرو و 2غرفه؛مازندران با 17پروژه و 2غرفه؛ گلستان با 7پروژه و 2 غرفه و استان سیستان و بلوچستان با 6 پروژه و 2غرفه را شامل می شوند.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه با هدف توسعه و عمران موقوفات انجام شده است و دستاوردهایی از جمله معرفی پروژه هایی که برای سرمایه گذاری ارزشمند هستند؛ انعقاد قرارداد و مشارکت و سرمایه گذاری؛ تشویق و ترغیب واقفین در بحث اقتصادی، به همراه خواهد داشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار