قلعه نویی جزو مربیانی است که اگر با یک بازیکن دچار مشکل شود کاربرای وی سخت می شود و این موضوع برای صادقی در تیم پیش آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قلعه نویی اعلام کرده بود که این بازیکن را نمی خواهد اما مدیریت استقلال اصرار داشت که وی در تیم بماند و صادقی نیز از هواداران و مربیان تیم دلخور است وی نیز قصد داشت از استقلال جدا شود اما مدیریت این اجازه را به وی ندادند.

گفتنی است استقلال با اوضاع خاصی قرار است فصل را دنبال کند زیرا عنوان شده است که این تیم باید امتیازات خود را جبران کند و قلعه نویی نیز از هیئت مدیره فرصت خواسته است و پس از آن وضعیت برای وی نیز تغییر می کند.

شایان ذکر است صادقی قرار نیست در ترکیب استقلال به میدان برود زیرا این مربی قصد دارد از این بازیکن در ترکیب تیم استفاده نکند و حتی اعلام شده است این بازیکن قرار است از روی نیمکت و یا سکو استقلال را همراهی کند این در حالی است که این بازیکن قطعا باید در این خصوص واکنش نشان دهد و اینجاست که حواشی استقلال شروع می شود.

گفته می شود قلعه نویی قصد دارد از حسینی تازه وارد در ترکیب استقلال استفاده کند زیرا از این بازیکن در تمرینات رضایت کامل دارد و حنیف و مگویان نیز جزو نفراتی هستند که در خط دفاعی مدعی بازی کردن هستند و قلعه نویی نیز از این بازیکنان تیمش نمی گذرد.

بازیکن جدید استقلال که گفته می شود قلعه نویی از وی راضی است 18 ساله است و قرار گرفتن وی در ترکیب استقلال مشکلاتی را برای صادقی ایجاد می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار