بازیکن تیم استقلال با اوضاع خاصی در تیم ملی مواجه شده است زیرا وی تصمیم گرفت در استرالیا بماند و در همان کشور درمان شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال خواستار این شدند که بازیکن تیم به ایران بازگردد اما این بازیکن در کنار ملی پوشان ماند تا در کنار اعضای تیم تحت درمان قرار بگیرد و این اقدام را انجام داد.

گفتنی است این هافبک پس از بررسی های مسئولان تیم ملی اعلام کرد در استرالیا تحت عمل قرار می گیرد و در این خصوص صحبت مسئولان تیم استقلال را نپذیرفت و سرانجام کار خود را انجام داد و این کشور و اردوی استقلال را ترک نکرد تا اوضاع را در این کشور مورد بررسی قرار دهد این بازیکن قرار است فعلا در اردوی تیم ملی بماند.

شایان ذکر است اعلام شده است که استقلالی‌ها از عمل جراحی این بازیکن رضایت نداشتند و به همین دلیل خواستار این شدند که این بازیکن به ایران بازگردد اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن در کنار ملی پوشان مانده است تا وضعیت خود را بهبود ببخشد.

این در حالی است که عنوان شده استقلال در شرایط فعلی و با اوضاعی که این بازیکن در اردوی تیم ملی دارد نمی تواند استقلال را همراهی کند زیرا این بازیکن به احتمال فراوان فصل را از دست می دهد و نمی تواند تا پایان بازی ها استقلال را همراهی کند.

استقلالی‌ها به همین دلیل از عمل کردن بیک زاده ناراحت شدند زیرا این بازیکن در این صورت برای استقلال یک مشکل بزرگ محسوب می شود زیرا این تیم بخاطر تیم ملی یک بازیکن خود را از دست داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار