حاجی محمدی گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی کشور به خاطر رضایت مندی مشتری و وفاداری آن همواره به دنبال ارتقای شبکه با آخرین فناوری روز دنیا خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حاجی محمدی ، معاون شبکه مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان این مطلب افزود : با بررسی شرکت مشاور خارجی بر روی شبکه فعلی مخابرات کشور و رهنمودهای مدیر عامل شرکت مبنی بر استفاده از توان و تخصص داخلی، سعی داریم برای ارایه خدمات با کیفیت مطلوب و رضایت مندی مشتری از تنوع سرویس ها ، شبکه مدرنی داشته باشیم.

حاجی محمدی ، با اشاره به نیاز سرمایه گذاری برای  ایجاد شبکه IP در کشور گفت : با بررسی های صورت گرفته ، مقرر شد شبکه IP در 5 استان پیاده سازی شود و در ادامه ، 25 استان باقی مانده به شبکه NGN این 5 مرکز متصل شود.
 
وی یکپارچه سازی شبکه و ایجاد NOC مرکزی را از ضروریات بهبود سطح خدمات در شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و افزود : ایجاد این مرکز به عنوان مدیریت شبکه ، هدایت شبکه‌های استانی را بصورت جزیره ای از بین می برد.
 
حاجی محمدی وجود شبکه ثابت و سیار را بزرگترین امتیاز شرکت مخابرات ایران دانست و خاطرنشان کرد : همگرایی ثابت و همراه می تواند نقطه عطف شرکت مخابرات ایران برای رسیدن به پایداری بلند مدت باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشتری ، فناوری ، شبکه ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۹ ۲۲ دی ۱۳۹۳
امیدوارم این فناوری در خدمت مردم باشه نه دولت.
آخرین اخبار