كتاب "كودكی بادبادك‌ها" به قلم "رضا اسماعیلی" در آینده نزدیك منتشر می‌شود.

رضا اسماعیلی، شاعر در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: كتاب "كودكی بادبادك‌ها" هم اكنون  برای چاب و نشر آماده است اما هنوز در مورد چاپ آن با هیچ ناشری صحبت نكرده‌ام.

وی اقزود: این كتاب در برگیرنده 100 قطعه شعر كوتاه سپیده بوده و تفاوت آن با سایر آثار من این است كه تا به امروز همه كتاب‌های منتشر شده از من حاوی تركیب از اشعار كلاسیك و سپیده بودند اما در این كتاب به شكل مستقلی به اشعار كوتاه سپید با مضامین اجتماعی پرداخته می‌شود.

این شاعر در خصوص آثار دیگری كه هم اكنون بر روی میز كار خود داده ، اظهار داشت: هم اكنون در حال جمع آوری مجموعه‌ای از مقلات به نگارش درآمده با مضامین فرهگی و ادبی هستم.

اسماعیلی خاطر نشان كرد: در گذشته نه چندان دور به معرفی هر چه بیشتر "طاهره صفازاده" به جامعه در قالب نگارش ، چاپ و نشر آثاری با عناوین "شناختنامه صفارزاده" و " در ستایش بیداری " پرداختم.

گفتنی است؛ آثار دیگر ثبت شده در شناسنامه كاری اسماعیلی می‌توان به " حنجره سرخ"، "نی نامه"، " برآستان جانان"، "آسمانی ها"، " عاشقانه شرقی"، "از جنس باران"، "از كلاغ تا كبوتر"، "صدای مخملی شعر"، "از آب تا آفتاب"، "تیغ، قلم، تغزل" و "از پایداری تا پرواز" اشاره كرد.


انتهای پیام/رس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار