دبیرکل جامعه وعاظ ولایی گفت: زمانی که در دولت قبل بودیم، بعضی‌ها فکر می‌کردند که "جامعه وعاظ" دولتی است؛ در حالی که این‌طور نبود؛ تشکل ما مردمی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین "عباس امیری‌فر" دبیرکل "جامعه وعاظ ولایی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نگاه اصولگرایان به جامعه وعاظ ولایی مثبت است و تلاش داریم در راستای فرامین "مقام معظم رهبری" حرکت کنیم، اظهار داشت: در پی آن هستیم که گزارشی از فعالیت‌های گذشته "جامعه وعاظ ولایی" را در قالب نامه‌ای خدمت "مقام معظم رهبری" ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه "جامعه وعاظ ولایی" تشکلی مستقل است و هیچ وابستگی به دولت قبل ندارد، ابراز کرد: زمانی که در دولت قبل بودیم، بعضی‌ فکر می‌کردند که "جامعه وعاظ" دولتی است؛ در حالی که این‌طور نبود؛ تشکل ما مردمی است.

دبیرکل جامعه وعاظ ولایی در ادامه افزود: در تلاش هستیم که هم‌سوی با اصولگرایان، منویات "مقام معظم رهبری" را به معنای واقعی و به دور از اینکه خدای ناکرده بخواهیم به کسی اهانت کنیم و یا آبروی کسی را ببریم، اجرا نماییم.

امیری‌فر درباره چگونگی فعالیت‌های انتخاباتی تشکل متبوعش خاطر نشان کرد: چون جامعه وعاظ یک تشکل اصولگرا است، منتظر برنامه‌های حجت‌الاسلام "تقوی" هستیم تا برنامه‌های خود را اعلام و هماهنگ با وی جلساتمان را برگزار کنیم و در همین راستا صحبت‌هایی را با آقای تقوی و در حاشیه نشست هفته گذشته اصولگرایان داشتم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار