خبرگزاری‌ فرانسه طی گزارشی‌ به تحلیل پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل بحرین پرداخت و نوشت: می‌توان برای فوتبال ایران همراه با کارلوس کی‌روش آینده درخشانی را پیش بینی‌ کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال ایران مقابل بحرین‌در نخستین بازی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مورد توجه کارشناسان و خبرگزاری‌های مختلف در سراسر جهان قرار گرفت.
 
فرانس پرس در این باره نوشت: تیم فوتبال ایران فقط دو بازی دوستانه قبل از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا انجام داد، اما شروع قدرتمند آنان نشان داد برنامه ریزی‌های کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی به همراه گزینش مناسب بازیکنان همگی دست به دست هم داده‌اند تا آینده‌ای روشن برای فوتبال ایران بسازد.
 
در ادامه این گزارش آمده است: ایران گلزنان بسیاری در اختیار دارد که نکته برتری این تیم نسبت به دیگر تیم‌های حاضر در استرالیا است، اشکان دژاگه، سردار آزمون، رضا قوچان نژاد، مهرداد پولادی، سید جلال حسینی، مسعود شجاعی، جواد نکونام و ... همگی در کار گلزنی مهارت دارند با در اختیار داشتن چنین تیمی، رسیدن ایران به چهارمین عنوان قهرمانی‌ در جام ملت‌های آسیا هیچ دور از ذهن نیست.
 
 کارلوس کی‌روش بارها از محدودیت‌هایی که تحریم‌ها برای تیم ملی ایران ایجاد کرده ابراز نارضایتی کرد اما به همه هواداران فوتبال در این کشور اطمینان داد آنان از نهایت توان و ظرفیت خود برای ارائه یک فوتبال زیبا و با کیفیت استفاده خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، تیم ، تحلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار