گردان حزب الله امروز تاکید کرد این گردان به خاطر پیروزی های مستمری که در مبارزه با داعش داشته است موجب نگرانی آمریکا شده است. ‎

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المعلومه‎؛ در بیانیه این گردان آمده است سناتور جان مکین ما را تحت فشار قرار داده و مانع از مشارکت این گردان در جنگ با داعش شده و ر خروج از سرزمین های است که آنها را از اشغال داعش در آورده ایم و همچنین از پیوستن نیروهای این گردان به  گارد ملی و دیگر نیروهای عراقی ممانعت به عمل می آورد‎.
جاسم الجزائری عضو هیئت امنای این گردان گفت آمریکا به خوبی از قدرت و نیروهای ما که در مقابل داعش ایستادگی می کنند با خبر است. او تصریح کرد فرماندهان نظامی آمریکا به خوبی از قدرت های نظامی رزمندگان ما با خبر هستند. از سوی دیگر شکست آمریکایی ها در منطقه که به بهانه مبارزه با تررویست قدام به خون ریزی و تقسیم و تجزیه کشور می شوند باعث شده تا آنها به ما فشار بیاورند و مانع از حضور ما در مبارزه علیه داعش شوند‎.
منابع آگاه فاش کردند جان مکین از دولت عراق خواسته است نیروهای حزب الله را از مناطق آزاد شده از اشغال داعش بیرون کنندو از پیوستن آنها به گارد ملی ممانعت به عمل آورند. حاسم الجزائری گفت آمریکا عقده و کینه گردان حزب الله را در دل دارد زیرا ما عقیده داریم باید با شیطان بزرگ آمریکا بجنگیم.
او افزود حزب الله آمریکا را مسئول تمامی حوادث و مصیبت هایی می دانیم که در عراق به وقوع پیوسته و به وقوع خواهد پیوست. آمریکا علت اصلی درد و رنج تمامی ملت عراق است ما هرگز اجازه نخواهیم داد که آمریکا بار دیگر به عراق بازگردد.‎

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۱:۴۷ ۲۲ دی ۱۳۹۳
آفرین برادر حزب اللهی .از این پس هم نیروی آمریکایی وداعش را به یک چشم ببینید .ما پشتیبان شما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۲۷ ۲۲ دی ۱۳۹۳
درود برحزب الله -ننگ ابدی برآنهایی که بجای باورحزب الله بر شیطان بزرگ دل بسته اند ننگ ابدی برشما -اف برشما
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۰:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۳
آفرین برادر حزب اللهی .از این پس هم نیروی آمریکایی وداعش را به یک چشم ببینید .ما پشتیبان شما هستیم
آخرین اخبار