عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درباره ممنوعیت ورود موتور سیکلت به بازار مسقف محدوده 15 خرداد گفت: با اقدام فرمانداری تا پایان هفته جزئیات اجرای این طرح به شورای شهر تهران ابلاغ می‌شود.

اقبال شاکری عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران درگفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درخصوص عملیات ممنوعیت ورود موتور سیکلت‌ها به بازار مسقف محدوده پانزده خرداد اظهار کرد: خیابان های اصلی اطراف بازار شهر تهران محدوده مشخص شده برای جلوگیری از ورود موتور سیکلت ها به داخل بازار مسقف است که با شهرداری تهران درمورد مانع گذاری در بازار و حضور پارکبانان هماهنگی های لازم انجام شده است.
 
وی با اشاره به پیشنهاد داده شده به شهرداری مبنی بر دخالت قوه قضاییه در طرح ممنوعیت ورود موتور سیکلت به بازار بیان کرد: با وجود آن که ورود قوه قضاییه به این طرح بحث جدی است اما به شهرداری پیشنهاد دخالت قوه قضاییه در این طرح داده شده است چرا که همکاری قوه قضاییه و شهرداری قدرت پذیری و تاثیرگذاری دو چندان دارد.
 
شاکری در پایان تصریح کرد: درصورت مدیریت طرح ممنوعیت موتور سیکلت صرفا توسط شهرداری تهران، نیروهای شهرداری در ورودی ها مستقر می‌شوند همچنین با اقدام فرمانداری تا پایان هفته جزئیات این طرح به شورای شهر تهران ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار