عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: دولت باید از واحدهای تولید داخل مراقبت کند و اجازه ندهد که به واحدها ضربه‌ای وارد شود.

احمد دنیانور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل تفاوت نرخ ارز در روسیه و کاهش ارزش روبل، به لحاظ استراتژیک توجه به صادرات در این کشور از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران افزود: از این رو صادرات به کشورهای اطراف با سرعت و قدرت بیشتری دنبال می‌شود و کالاهای بسیار زیادی از این کشور به سمت بازارهای مختلف سرازیر شده است.

وی با بیان اینکه بازار آسیا و جنوب آسیا بهترین مقصد برای کالاهای روسی است، گفت: بازار آماده است پذیرای محصولات روسی باشد چه بسا که در مسیر گمرکات ما حداقل بیش از ده‌ها هزار تن فولاد حضور دارد.

دنیانور تصریح کرد: البته نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است عدم کشش بازار بوده که ممکن است این محصولات در بازار فولاد ایران تقاضای لازم را نداشته باشد.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اظهار داشت: این مسئله اجتناب‌ناپذیر است که دولت باید از واحدهای تولید داخل مراقبت کند و اجازه ندهد که به واحدها ضربه‌ای وارد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار