سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص قیمت پایه 290 میلیارد تومانی سهام سرخابی‌ها گفت: سازمان خصوصی‌سازی با جدیت پیگیر این موضوع و قیمت‌گذاری برای این 2 باشگاه را به کارشناسان خبره سپرده بود.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به نظرم قیمت‌گذاری سهام سرخابی‌ها یک کار تخصصی است و گروه‌های معدود و خبره این کار را انجام دادند.

خواجه‌وند در باره پرداخت بدهی‌ها به عهده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار گرفت، عنوان کرد: مسئولان برای اینکه واگذاری به بهترین شکل اتفاق بیافتد و خریدار با مشکلات مواجه نشود، تصمیم گرفتند که بدهی‌ها بر عهده 2 باشگاه باشد و خریدار موظف به پرداخت بدهی‌ها نباشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکنان خارجی گفت: یک بازیکن برزیلی یکی، دو روز آینده برای مذاکره وارد ایران می‌شود همچنین یک بازیکن فلسطینی – شیلیایی هم در لیست خریدمان است با روجرینهو هم به توافق نرسیدیم.

وی در پایان درباره ممنوعیت خروج چهار بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه پیگیر این مسئله هستند و انشاءالله مشکل این 4 بازیکن به زودی برطرف می‌شود و آنها همراه تیم به دوبی می‌روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار