اعضای گروه تروریستی داعش در شهرستان های "سنگین"و "کجکی" استان هلمند در جنوب افغانستان با شبه نظامیان طالبان درگیر شدند که منجر به کشته شدن 50 تن از نیروهای دو طرف شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران "محمد جان رسولیار" معاون استاندار هلمند روز یکشنبه در کابل گفت: تروریست های داعش با پرچم های سیاه روز گذشته با طالبان درگیر شدند که در نتیجه بیش از 50 نفر از دو طرف کشته شدند.

وی گفت: براساس گزارش منابع اطلاعاتی، این افراد به نام داعش با طالبان درگیر شده اند و تحقیقات در این باره ازسوی نیروهای پلیس آغاز شده است.

خبرگزاری کلید گروپ افغانستان نیز به نقل از ساکنان شهرستان های سنگین و کجکی گزارش داد که فردی به نام "ملا عبدالرئوف"سرکرده این گروه است.

بر پایه این گزارش، افراد وابسته به داعش به ساکنان شهرستان های کجکی و سنگین گفته اند که پس از این با " ابوبکر البغدادی" رهبر داعش بیعت کنند، زیرا به گفته آنها "ملا محمد عمر"رهبر طالبان فوت کرده است.

پیش از این نیز حضور افرادی تحت نام داعش در استان غزنی افغانستان در رسانه های این کشور منتشر شده بود اما مقامات افغان حضور داعش در افغانستان را رد کرده بودند..
/انتهای پیام
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار