رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برای ارتقاء کیفیت خدمات، پاسخگوئی به مردم را نهادینه و امکان برقراری ارتباط با بیماران و همراهیان را تسهیل کنید .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، دکتر میری در جلسه بررسی مسائل مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارائه خدمات مطلوب درمانی را وظیفه نظام سلامت و پی گیری مسائل مرتبط با آن را حق مردم دانست و افزود: سامانه ارتباط مستقیم مردم با روسای بیمارستانها حداکثر ظرف یک هفته آینده راه اندازی خواهد شد و مراجعین به هر یک از بیمارستانها از این طریق می توانند مسائل خود را به اطلاع روسای بیمارستانها برسانند.

وی فرهنگ اصیل، نجابت مردم استان و قدرشناسی آنان نسبت به خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تأمین اعتبارات لازم به منظور کاهش پرداخت از جیب مردم تا حدود زیادی به رضایتمندی مردم نزدیک شده ایم، امَا افزایش میزان مراجعات در کنار کمبود زیرساخت های بخش سلامت و منابع فیزیکی و انسانی یکی از مشکلات بیمارستانها برای ارائه مطلوب خدمات است.

دکترمیری نظارت مستمر با هدف شناسائی فرآیندهای معیوب خدماتی را از مهمترین رویکردهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برشمرد و گفت: هموطنان عزیز و خدمت گیرندگان دانشگاه، بهترین ومهمترین اهرم های نظارتی نظام سلامت هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.