رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مصلحت دولت و امت و آزادگان جهان در گرو اطاعت از ولایت است، گفت: رمز موفقیت امت اسلامی اطاعت حول محور امامت و ولایت است از این‌رو به دولت و رئیس‌جمهور تذکر می‌دهم که به این موضوع توجه کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، احمد سالک کاشانی نماینده اصفهان در تذکر شفاهی خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 21 دی ماه) مجلس، خطاب به دولت گفت: رمز موفقیت امت اسلامی اطاعت حول محور امامت و ولایت است و دشمنان ناچارند که یکی از این دو راه را انتخاب کنند و همانگونه که در سوره محمد (ص) آمده است یا در زیر چرخ‌های قدرتمند اسلام تسلیم و یا محو شوند که این اتفاق خواهد افتاد.

نماینده اصفهان ادامه داد: از این رو شما را دعوت می‌کنم که بیش از پیش از رهبر معظم انقلاب اطاعت کنید که مصلحت دولت و امت و آزادگان جهان و بیداری اسلامی در گروه اطاعت از ولایت است، بنابراین طرح مسائلی چون رفراندوم که در اصل 110 قانون اساسی بند 3 به عهده مقام معظم رهبری است، ایجاد اختلاف نیز سوژه‌ای برای بیگانگان خواهد بود.

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس در تذکری دیگر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: رسیدگی به رشد امراضی که به خاطر خشکسالی در شرق اصفهان بوجود آمده باید از سوی وزارت بهداشت پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به وضع معلمان و رشد تولید ملی باید مورد توجه قرار گیرد از این رو وزارت آموزش و پرورش و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به این دو مقوله توجه بیشتری داشته باشند.

پایان پیام/

برچسب ها: دولت ، مجلس ، نماینده ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار