برای بازگشایی پیست اسکی همدان و حضور علاقمندان در پیست برف بیشتری احتیاج است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ رییس هیئت اسکی همدان گفت: علاقمندان به اسکی برای حضور در پیست عجله نکنند، برای بازگشایی پیست و حضور علاقمندان در پیست برف بیشتری احتیاج است.

کاظم عرب با بیان اینکه هنوز برف کافی برای بازگشایی پیست نداریم، گفت: به دلیل طوفان و کولاک برف‌ها ماندگار نیست و علاقمندان برای فعالیت در پیست باید قدری صبور باشند. در صورت بارش کافی، زمان کمی برای آماده کردن پیست لازم داریم و علاقمندان به حضور در پیست نباید عجله کنند.

در پیست چمن به دلیل مسطح بودن اگر 50 سانتی متر برف بیاید آماده بهره برداری برای پیست خواهد شد و علاقمندان می‌توانند در هوای آرام و بدون باد اسکی نمایند.عرب همچنین خاطر نشان کرد: افراد زیر 15 سال می‌توانند از امکانات و آموزش رایگان بهره‌مند شوند.به گفته وی نیرو‌های ادارات، سازمان‌ها و مؤسسات نیز با ارائه معرفی نامه از سازمان مربوطه می‌توانند از امکانات پیست با تخفیف استفاده کنند.

رئیس هیئت اسکی همدان در خصوص حضور در جشنواره زمستانی نیز عنوان کرد: هیئت اسکی استان هر ساله با برگزاری برنامه‌ها و مسابقات مختلف در جشنواره زمستانی حضور دارد.در جشنواره زمستانی امسال دو مسابقه اسکی آزاد و اسکی اسنوبورد را در سطح کشور برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: پیست ، اسکی ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.