تیم ملی ازبکستان در دومین دوره پیاپی عنوان زیباترین گل را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هافبک تیم ملی ازبکستان اودیل احمدف که دوره قبل گل زیبایی را در سال 2014 به ثمر رساند امیدوار است که هم‌تیمی‌اش سرگی که گل زیبای را روز گذشته برابر کره‌شمالی با ضربه سر به ثمر رساند عنوان دوره گذشته وی را تکرار کند.

احمدف پس از آنکه گل زیبای خود را در سال 2011 به ثمر رساند به تیم آنژی ماخاچکای روسیه پیوست و در کنار سامی اتوئو به بازی پرداخت اما وی در همان سال به عنوان بازیکن برتر فصل لیگ روسیه انتخاب شد.

وی در خصوص گل به یادماندنی خود گفت: من حافظه بسیار خوبی از آن گل دارم، آن گل همه چیز را در بازی عوض کرد و در نهایت زندگی من هم عوض نشد. پس از آن گل تیم‌های زیادی به من پیشنهاد دادند مهمترین گل در دوران حرفه‌ای من بود تیم‌های از کشورهای خارجی خواهان حضور من بودند من هم در پایان روسیه را انتخاب کردم و برای آن تیم بازی کردم. واقعاً تکرار آن گل بسیار سخت است چرا که واقعاً زیبا بود در این بازی هم می‌خواستم گل به ثمر برسانم اما مهمترین مسئله برای من این است که به پیروزی برسیم و مسائل تیم از انگیزه‌های شخصی برایم اهمیت بیشتری دارد. وقتی که شما از فاصله دور شوت می‌کنید دروازه‌بان انتظار آن می‌‌رود من در طول جلسات بین این حرکت را مرتباً تمرین می‌کنم. ما می‌خواهیم در این دوره از رقابت‌ها حداقل نتیجه دوره پیش را تکرار کنیم و به مرحله نیمه نهایی دست یابیم من صراحتاً می‌گویم که تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به همراه تیم‌مان به خوبی ظاهر شویم و نتیجه 4 سال پیش را تکرار کنیم. برای فوتبال ازبکستان واقعاً پیشرفت بزرگی صورت گرفته است واقعاً مانند طوری است که در اکروبات از آن استفاده می‌کنند و ما از این موقعیت استفاده می‌کنیم تا بتوانیم سطح خود را افزایش دهیم، بدون شک برای ازبک‌ها یک جشن بزرگ محسوب می‌شود. همه‌ بازیکنان باید در دوران حرفه‌ای‌‌یشان به پیشرفتی دست یابند. من می‌خواهم روزی فرا رسد که در تیم‌های مطرح اروپایی بازی کنم و بتوانم در لیگ قهرمانان حضر یابم، هر کس این را دوست دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار