عقبگرد شاخص فرابورس؛

شاخص فرابورس با 10 واحد افت به رقم 729.10 واحد رسید

امروز یکشنبه 21 دی ماه در پایان معاملات بازار فرابورس تعداد 164 هزار و 343 سهم اوراق بهادار به ارزش 717 میلیارد و 683 میلیون ریال در 25 هزار و 115 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان معاملات امروز شاخص فرابورس با 10 واحد افت به رقم 729.10 واحد رسید.

بر این اساس در گروه نمادهای بازار فرابورس تنها نماد س.توسعه و عمران استان کرمان با روند مثبت 0.23 واحدی به کار خود پایان دادند.

این در حالی است که در گروه بانکی‌ها، بانک حکمت ایرانیان با روند منفی 4.01 واحدی، بانک گردشگری با روند منفی 3.36 واحدی را به خود اختصاص دادند.

علاوه بر این گروه قاسم ایران با روند کاهشی 3.82 واحدی، گروه پتروشیمی س.ایرانیان با روند کاهشی 2.73 واحدی و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی با روند کاهشی 4.19 واحدی را تجربه کردند.

گفتنی است در معاملات امروز بازار فرابورس توقف ثبت معاملات توافقي در نماد معاملاتي (دهدشت1)، گشايش نماد حق تقدم خريد سهام شركت بيمه نوين در نماد (نوينح1)،‌ توقف نماد معاملاتي اوراق مشاركت شركت توسعه صنعت نفت و گاز پرشيا (پرشيا1)، توقف و انتقال نماد شركت بيمه اتكايي ايرانيان به بازار اول فرابورس ايران، ادامه پذيره‌نويسي اوراق اجاره شركت واسط مالي دي يكم در نماد (صاميا1)، محدوديت‌هاي عدم فروش تا 2 ماه و سقف خريد در حق تقدم استفاده از تسهيلات مسكن، در خصوص محدوديت دامنه نوسان قيمت نماد معاملاتي(نوين1) صورت گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرابورس ، معاملات ، شاخص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار