قائم مقام شهردار منطقه 11 با اشاره به سرد شدن هوا و به منظور یاری رساندن به افراد بی‌خانمان و کارت‌ خواب گفت: مدد سرای اضطراری با ظرفیت 50 نفر در مرکز شهر تهران افتتاح شد.

نصرالله آبادیان قائم مقام شهردار منطقه 11 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مددسرای اضطراری در منطقه 11 اظهار کرد: مددسرای اضطراری با هدف ایجاد سرپناه برای افراد کارتن خواب و بی‌خانمان در فضای کوچک در راسته تجاری منطقه به صورت موقت تجهیز شده است که در نظر داریم درآینده نزدیک مکان مناسب‌تری در خیابان کارگر جنوبی برای همین منظور آماده و تجهیز کنیم.

وی با اشاره به خدمات این مددسرا بیان داشت: این مددسرا شامل اقامت شبانه، مشاوره و مددکاری، ارائه خدمات درمانی سرپایی، لباس خواب، حمام، اصلاح، شستشوی لباس و غذای گرم است.

قائم مقام شهرداری منطقه 11 در ادامه افزود: از سوی مرکز رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی منطقه 11 تا کنون قریب به هزار تن افراد بی‌خانمان، کارتن‌خواب و آسیب دیده در سطح محدوده شناسایی شده که اغلب آنها در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی از قبیل ساختمان های نیمه کاره و متروکه، اقامت دارند و حدود 100 تن نیز به صورت کارتن خواب‌ در خیابان‌ها به سر می‌برند.

آبادیان در پایان گفت: مددسرای اضطراری درخیابان‌ هلال احمر، نرسیده به میدان رازی، مقابل ایستگاه BRT قرار داد و در شب‌های سرد سال از ساعت19 الی 22 پذیرش افراد بی‌خانمان و بی‌سرپناه است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ظرفیت ، کارتن ، مددسرا ، آسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.