رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: بحث مقابله با قاچاق سوخت در اولویت مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سردار محمد رضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا صبح امروز یکشنبه 21 دی ماه در همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص بحث مقابله با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز موضوع مقابله با قاچاق سوخت در اولویت قرار گرفته و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشارکت تمامی دستگاه‌ها در کشف قاچاق کالا و ارز لازم است عنوان کرد:بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز فقط در نیروی انتظامی مطرح نبوده و سایر دستگاه‌ها نیز باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا بیان کرد: در بحث قاچاق کالا و ارز هدف فقط کشف این‌کالاها نبوده بلکه تدابیر پیشگیرانه نیز در بروز قاچاق کالا و ارز حائز اهمیت است و ما در حقیقت به دنبال این نیستیم که آمار کشف قاچاق کالا و ارز بالا برود و در واقع آسیب‌شناسی سازمان‌ها، ایجاد اتاق فکر، تعامل با سایر دستگاه‌های مربوطه  و اطلاع رسانی در زمینه انتقال مطالب و موضوعاتی که ممکن است موجب قاچاق کالا شود مد نظر قرار می‌گیرد.

سردار مقیمی خاطر نشان کرد: در نهایت آنچه که بیش از همه ضروری به نظر می رسد ایجاد فضای مناسب در اقتصاد بوده چرا که تحقق این امر موجب شکوفایی کشور خواهد شد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/
برچسب ها: ناجا ، کالا ، ارز ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار