وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز فراخوان حمایت از طرح‌های فناورانه خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد، به منظور ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) کشور، حمایت و کمک به رونق کسب و کار و تولید و ایجاد زمنیه صدور خدمات فنی و مهندسی، از طرح‌های تحقیقاتی، توسعه‌ای و اشتغال‌آفرین، در راستای ماموریت‌ها، اهداف و اولویت‌های وزارتخانه به صورت پرداخت تسهیلات از محل وجوه اداره شده حمایت کند.
 
در این راستا مجتبی هاشمی معاون فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات، از تمامی صنعت گران، شرکت ها و فعالان غیر دولتی این حوزه درخواست کرد با مراجعه به وبگاه وزارتخانه به نشانی WWW.ict.gov.ir نسبت به ارائه طرح، تکمیل کاربرگ در بخش فراخوان طرح های فناورانه و ارسال مستندات مربوط اقدام کنند.
 
وی افزود: بنگاه‌ها، مراکز و افراد حقوقی غیر دولتی در چهار رسته تخصصی زیر می توانند تقاضای دریافت تسیهلات کنند که عبارتند از: تولید و توسعه تجهیزات در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات(ict)، تولید و توسعه نرم افزار، تولید و توسعه محتوا و خدمات و تولید و توسعه در زمینه امنیت اطلاعات.
 
معاون فناوری و امور بین الملل وزارت ارتباطات با اشاره محورهای حمایت در هر بخش گفت: محورهای تحقیق و توسعه، محورهای توسعه کسب و کار، و محورهای صادرات محصولات و خدمات مد نظر است. طرح های پیشنهادی در یکی از کارگروه های تخصصی مرتبط به هر رسته ارزیابی شده و در صورت احراز شرایط لازم مورد حمایت قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار