عباس و نتانیاهو هم در راهپیمایی پاریس شرکت می‌کنند

بر اساس گزارشات، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز هم گام با رهبران کشورهای مختلف جهان در راهپیمایی پاریس بعد از حملات مرگبار در این شهر شرکت خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه فرانسه شنبه شب از حضور "محمود عباس"، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در راهپیمایی روز یکشنبه در پاریس بعد از حملات مرگبار به دفتر هفته نامه "شارلی ابدو " و به یک سوپر مارکت خبر داد.

وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد محمود عباس همانند دیگر رهبران خارجی از جمله "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اسرائیل و عبدالله دوم پادشاه اردن قبل از شرکت در راهپیمایی با فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه دیدار خواهد کرد.   

راهپیمایی بزرگ جمهوری که قرار بود روز شنبه برگزار شود بنا به دلایل امنیتی روز یکشنبه برگزار خواهد شد و در آن شماری از رهبران کشورهای جهان از جمله "آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان،"ژان کلود یونکر"، پادشاه اردن، رئیس جمهور مالی ،نخست وزیران ایتالیا، انگلیس،اسپانیا، تونس  نیز شرکت خواهند کرد و در کنار فرانسوا اولاند رئیس جمهور و دیگر مسئولان فرانسه راهپیمایی خواهند کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار