مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مسکن مهر پرند تعدیل قیمت داشته نه افزایش قیمت/ افزایش سقف تسهیلات شتاب ساخت و ساز را بیشتر می‌کند و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

مسکن مهر پرند تعدیل قیمت داشته نه افزایش قیمت/ افزایش سقف تسهیلات شتاب ساخت و ساز را بیشتر می‌کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/19/2868411_616.jpg

 مدیرعامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر شتاب ساخت و ساز را افزایش می‌دهد، گفت: در شهر جدید پرند هیچ پروژه‌ای با افزایش قیمت روبرو نشده بلکه تنها تعدیل قیمت‌ها بوده که در قراردادها وجود داشته است.



وزش باد شديد وقوع گردوخاك در برخي مناطق جنوب شرق كشور/ تهران بارش های پراکنده در ارتفاعات

 نقشینه گفت: با عبور سريع يك سامانه بارشي طی امروز در برخي ساعات بارش باران و در مناطق سردسير بارش برف رخ مي دهد وعلاوه بر اين در برخي مناطق جنوب شرق كشور به سبب وزش باد شديد وقوع گردوخاك پيش بيني مي شود.


تقویت 6 هزار تومانی سکه / دلار 3494 تومان/طلای 18 عیار 101 هزار تومان

بازار سکه امروز متأثر از رشد طلای جهانی ارزش سکه های طلایی را تاحدودی افزایش داد که البته تداوم کاهش دلار این رشد را محدود کرد.


تمدن جدیدی در غرب کارون شکل می گیرد/ تولید 320 هزار بشکه نفت خام با حفاری 185 حلقه چاه
 مجری طرح آزادگان جنوبی با اشاره به اینکه طی 5 تا 6 ماه آینده اتفاقات خوبی در آزادگان جنوبی رخ خواهد داد بطوری که با اجرای آن تمدن جدیدی در غرب کارون در حال شکل‌گیری است گفت: برای تولید 320 هزار بشکه نفت در فاز اول باید 185 حلقه چاه حفاری شود در حال حاضر با 16 دكل در حال حفاري هستيم و برای تسریع روند حفاری قرار است به زودی تعداد دکل ها به 25 دکل افزایش پیدا کند.


زاينده‌رود شرايط بسيار سختی پيش رو دارد/ بارگذاری مصرف جديد متوقف شود

 مديرکل دفتر مديريت منابع آب بهم پيوسته حوضه‌های آبريز فلات مرکزی، قره‌قوم و مرز شرقی شرکت مديريت منابع آب ايران گفت: امسال حوضه زاينده‌رود شرايط بسيار سختی پيش رو دارد و مهم‌ترين راه‌حل موجود اين است که روند توسعه مصرف در اين حوضه و بارگذاری مصرف جديد متوقف شود.


کاهش 10.9 درصدی تردد جاده ای/ کاهش سهم وسایل نقلیه سنگین

 طي 24 ساعت گذشته، كل تردد ثبت ‌شده در محورهاي برون ‌شهري كشور، نسبت به روز قبل از آن 10.9 درصد کاهش نشان مي‌دهد.


گشت و گذار در طبیعت بکر نیوزیلند+تصاویر

این روزها نام نیوزیلند بیشتر با سه گانه‌ی هابیت پیوند خورده اما جدا از این، آنچه باعث انتخاب نیوزیلند برای این سه گانه طبیعت زیبا، مسحورکننده، بکر و دست نخورده‌ی آن است.


محورقم ـ گرمسار مسدود است/محدودیت تردد در محور اروميه ـ سلماس

محورقم ـ گرمسار و بالعكس، واقع در استانهايتهران‏، سمنان و قم، بدليل تمديد اجراي عمليات راهسازي، تا اطلاع بعدي ، مسدود و مسیرجايگزين براي خودروهاي سواري آزادراه قم ـ تهران، براي نقليه سنگين محور قديم قم ـ تهران و در ادامه براي كليه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت پاكدشت و گرمسار خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.