قلعه نویی از بازیکنان بی نظم تیمش انتقاد دارد و بارها اعلام کرده که به این موضوع اهمیت زیادی می دهد اما رابطه وی با کرار تیره است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قلعه نویی در اردوی کیش با بازیکنان رابطه خاصی برقرار کرده است زیرا معتقد است که این اردو برای اماده سازی تیم است و استقلال اگر قصد دارد که امتیازات رفته را جبران کند باید اوضاع خاصی را در نیم فصل دوم در زمین مسابقه انجام دهد و از حواشی گریزان باشند.

گفتنی است این مربی در این خصوص به بازیکنان تیمش اخطار لازم را داده است اما وی همچنان با کرار دچار مشکل است و این بازیکن باعث شده است که رفتار قلعه نویی با وی خوب و ایده آل نباشد زیرا این مربی از این بازیکن رضایت ندارد.

شایان ذکر است قلعه نویی در اردوی کیش نیز رفتار خوبی با این بازیکن ندارد زیرا معتقد است که وی با رفتارهای حاشیه ای اش در تیم مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است و این مشکلات ادامه دار است و حتی در اردو نیز وی از حاشیه دور نیست زیرا در جریان یکسری از تمرینات کرار با ناراحتی و عدم رضایت برخورد کرده تا قلعه نویی اعتراضش را به وی علنی کند.

شنیده می شود این بازیکن از اینکه پولش را دریافت نکرده و از طرفی قلعه نویی برای سفر به کشورش به وی مرخصی نداده است دلخور شده و در تمرینات این برخوردها را انجام می دهد این در حالی است که قلعه نویی به وی گفته است در اردو نیز مانند بازیها رفتار می کنی و اعصابت ضعیف است!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار