دو بازیکن سابق تیم استقلال در اردوی کیش با یکدیگر برخورد کردند اما رابطه آنها خوب نیست و قصددارند مشکلات را لو ندهند!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای دو تیم استقلال و پیکان در اردوی کیش با هم همراه هستند اما این اردو پر از حرف و حاشیه بوده و از آرامش خبری نیست.

گفتنی است استقلال در حالی این اردو را سپری می کند که هم قلعه نویی و هم بازیکنانش از پیکانی ها دل خوشی ندارند و هر کدام از آنها با یکدیگر مشکل دارند و نزدیکی اعضا در این سفر باعث شده است که آنها نتوانند در این خصوص زیاد صحبت کنند به همین دلیل سعی دارند همه چیز را خوب و عالی توصیف کنند.

شایان ذکر است پس از مشکلات قلعه نویی و رحمتی و اکبر پور و همین طور جمشیدیان در حال حاضر اوضاع برای دو بازیکن دو تیم استقلال وپیکان متفاوت پیش می رود زیرا این دو بازیکن در زمان حضور همزمان در تیم استقلال با یکدیگر دچار مشکل شدند و این موضوع در حال حاضر مطرح شده است و در اردو باعث شده است که مسئله باز هم باز شود مشکلات نمودار گردد.

گفته می شود رحمتی و حنیف در زمان بازیهای خارجی استقلال با یکدیگر مشکل پیدا کردند زیرا رحمتی از قلعه نویی می خواهد به حنیف بازی ندهد و این موضوع به گوش مدافع استقلال می رسد و وی نیز در صدد جبران بر می آید و این موضوع این دو را از یکدیگر دور می کند تا اختلافات بالا بگیرد اما در حال حاضر این دو با انتشار عکسی از خود در اردوی کیش قصد نشان دادن رابطه خوبی بینشان را دارند اما شنیده شده این آشتی کنان سوری است.
برچسب ها: رحمتی ، حنیف ، آشتی کنان ، صوری ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.