معاون امور اجتماعی و فرهنگی دارالشهدای تهران از افتتاح نخستین دارالقرآن تخصصی شهرداری تهران در منطقه ۱۷ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،مرکز دارالقرآن تخصصی شهرداری تهران در منطقه 17 که مزین به نام دارالشهدای تهران است، یکشنبه، 21 دی‌ماه با حضور مسئولان شهرداری تهران افتتاح می‌شود.

معاون امور اجتماعی دارالشهدای تهران افزود: این دارالقرآن که با عنوان "دارالقرآن شهیدان ولی‌زاده"نامگذاری خواهد شد در خیابان ابوذر، خیابان شهید باقری، کوچه شهیدان ولی‌زاده فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاح دارالقرآن شهیدان ولی‌زاده که نخستین مرکز دارالقرآن منطقه 17 شهرداری تهران است، حجت‌الاسلام والمسلمین کوششی، رئیس شورای عالی قرآن شهرداری تهران، مدیران ارشد شهرداری تهران، مسئولان معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مسئولان شهرداری منطقه 17 تهران حضور خواهند داشت.

سیفی‌بخشی یادآور شد: همزمانی و تقارن افتتاح دارالقرآن منطقه 17 شهرداری تهران در منطقه‌ای که مزین به نام دارالشهدای تهران است با هفته وحدت، نوید‌بخش آن است که این مرکز به یاری خداوند منشأ خدمات و برکات فراوانی خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: مجموعه شهرداری تهران با در نظر گفتن اهمیت و جایگاه قرآن در زندگی شهروندان، با سازمان‌های عهده‌دار امر ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی همگام شده و بنا دارد با احداث و راه‌اندازی دارالقرآن در مناطق 22 گانه شهر تهران، در جهت نشر و گسترش معارف و مفاهیم کلام‌الله مجید، به ترویج سبک زندگی قرآنی در میان شهروندان بپردازد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار