کارشناس مسائل سیاسی فرانس24 گفت مرگ گروگان گیران نقاط مبهم بسیاری در پرونده کشتار شارلی ابدو و گروگان گیری بر جای گذاشته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس24، "گوتیه ریبینسکی" در مورد عملیات پلیس فرانسه برای آزادی گروگان ها و کشته شدن گروگان گیران در این عملیات گفت عملکرد پلیس که در واقع عملکرد واحدهای ویژه پلیس و ژاندارمری بود به طور کلی قابل تقدیر است. اما مسئله این است که من فکر می کنم در میان نیروهای پلیس و وجود فرهنگی خاص مبنی بر نجات جان انسان ها  در میان آنان، آنها از عملکرد خود راضی نیستند. 

ریبینسکی گفت نیروهای پلیس و به ویژه نیروهای ژاندارمری ملی بر حفظ جان گروگان ها و همچنین اتخاذ تدابیر ممکن برای حفظ جان گروگان گیران تاکید دارند، زیرا از نظر آنها گروگان گیران باید محاکمه و مجازات شوند. زیرا در غیر این صورت بسیاری از مسائل همچنان مبهم می ماند. مسائلی مانند وجود یک شبکه جهادی، آماده بودن و طراحی شدن این حمله از جمله مسائل مبهم کنونی پرونده است.  همان طور که می دانیم یکی از برادران کواشی در سال دو هزار و یازده در یمن بود. اما پس از آن دیگر اطلاعاتی از وی در دسترس نیست. این اطلاعاتی بود که تنها خود فرد می توانست در اختیار ما قرار دهد.



انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار