یک منبع در تشکیلات خودگردان فلسطین از دیدار احتمالی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با رئیس دفتر سیاسی حماس در ترکیه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری "الرساله نت" یک منبع مسئول در تشکیلات خودگردان فلسطین از احتمال دیدار نیمه‌رسمی "محمودعباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و "خالد مشعل" رئیس دفتر سیاسی حماس در آنکارا پایتخت ترکیه خبر داد.

این منبع امروز شنبه در گفتگو با الرساله نت اعلام کرد که "محمود عباس" روز دوشنبه 12 ماه جاری میلادی در پاسخ به دعوت رسمی "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهوری ترکیه به این کشور سفر خواهد کرد.

وی در ادامه اعلام کرد: مشعل هم اکنون در آنکارا پایتخت ترکیه است و احتمال دارد تا دیداری میان محمود عباس با خالد مشعل خصوصا با وجود شرایط داخلی فلسطین و اختلافات موجود و تعطیل شدن پروژه های بازسازی در غزه که نیازمند دیداری میان این دو شخصیت به منظور بررسی این تحولات است، صورت پذیرد.

از سوی دیگر "امین مقبول" دبیر شورای انقلابی جنبش فتح در گفتگو با پایگاه خبری الرساله نت، دیدارمیان عباس و خالد مشعل را تکذیب نکرد ؛ اما اعلام کرد که اطلاعاتی رسمی در این باره از سوی تشکیلات خودگردان وجود ندارد.

وی در گفتگو با پایگاه خبری الرساله گفت: شرایط داخلی فلسطین تا این لحظه برای دیدار میان عباس و مشعل آماده نیست.

گفتنی است، مشعل هم اکنون در ترکیه می‌باشد و طبق اعلام بیانیه صادر شده از سوی ریاست جمهوری ترکیه،  عباس روز دوشنبه در سفری دوروزه به دعوت رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به این کشور سفر خواهد کرد.


انتهای پیام/


برچسب ها: حماس ، فلسطین ، مشعل ، عباس ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار