رئیس کمیته نظامی مجلس با بیان اینکه غیرت ملت ایران اجازه کوچکترین تعرض نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از سوی دشمنان را نخواهد داد، گفت: اگر در مواجه با آن‌ها قدم اول را محکم برنداریم مسلما مذاکره‌کنندگان غربی برای مرحله بعد ارزش‌های انقلابمان را مورد تهاجم قرار خواهند داد.

"اسماعیل کوثری" رئیس کمیته نظامی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای غیرت ملت ایران در مقابله با تحریم‌ها در طول مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5، گفت: مذاکره‌کنندگان غربی به خود اجازه داده‌اند فراتر از مسائل هسته‌ای به موضوعات داخلی کشورمان همچون موشکی، حقوق بشری و ... دخالت کنند و مسلما در پایان نیز وارد اصول انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی خواهند شد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید براینکه مقام معظم رهبری دقیقا به نکته اصلی این مذاکرات اشاره فرموده‌اند، تصریح کرد: ملت ایران و شهدا برای حفظ ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی فداکاری‌های بسیاری انجام داده و جانشان را فدا کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: قطعا مردم ایران اسلامی هیچگاه زیر بار زیاده‌خواهی‌های غرب نخواهند رفت و تیم مذاکره‌کننده کشورمان نیز چنین حقی ندارند و باید تنها در چارچوب حداکثر مسائل هسته‌ای به توافق برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: گروه مذاکره‌کننده غربی به ویژه آمریکایی‌ها در سخنانشان به این نکته اشاره داشته‌اند که در صورت رسیدن به توافق تحریم‌ها کاملا لغو نخواهد شد و این نشان می‌دهد که اگر در مواجهه با آن‌ها قدم اول را محکم برنداریم مذاکره‌کنندگان غربی برای مرحله بعد ارزش‌های انقلابمان را مورد تهاجم قرار خواهند داد.

کوثری خاطرنشان کرد: به هیچ‌ وجه غیرت ملت ایران اجازه نخواهند داد تا کوچکترین تعرضی نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی وارد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار