تیرانداز تیم نیروی زمینی ارتش گفت: امتیازی که تیم‌ها این هفته به دست آوردند در سطح بالایی بود و اکثر تیم‌ها با آمادگی کامل حضور داشتند.

الهه احمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هفته دهم و یازدهم سلاح‌های بادی که این هفته برگزار شد با توجه به امتیازاتی که تیم‌ها به دست آوردند قابل پیش بینی نبود و  نیست به هفته‌هایی قبل تیم‌ها شرایط خوبی داشتند.

وی ادامه داد: به طور کلی کیفیت تیم‌ها بسیار خوب و اکثر تیراندازان رکوردهای خوبی ثبت کردند حتی یکی از تیراندازان توانست رکورد لیگ برتر را جا به جا کند.

احمدی عنوان کرد: چون در لیگ برتر به غیر از ملی‌پوشان تیراندازی از باشگاه‌های دیگر حضور دارند در کیفیت بازی تغییرات محسوس دیده می‌شود چون تیراندازان خوبی در باشگاه حضور دارند که استعدادشان در تیراندازی بالا است.

وی درباره وضعیت تیم نیروی زمینی ارتش در لیگ برتر گفت: تیم نزاجا از زمانی وارد لیگ برتر شد تقریباً همیشه قهرمان بود و یکی از تیم‌های قدرتمند در تیراندازی به حساب می‌آمد و از اعضا کادر مجربی برخوردار بود اما در دوره جدید شرایط فرق کرده به طوری که هماهنگی با سیستم‌های جدید نیاز به زمان بیشتری دارد و این موضوع در کیفیت تیم تأثیرگذار بود.

وی افزود: برگزاری مسابقات به صورت فینال خیلی خوب است اما در لیگ برتر چون تعداد تیم‌ها زیاد است برگزاری مسابقات به این شکل کمی سخت خواهد بود. از طرفی برگزاری مسابقات به صورت فینال نیاز به امکانات و زمان بیشتری دارد.

احمدی عنوان کرد: فینال در اکثر مسابقات سال برگزار می‌شود فرصت خوبی برای تیراندازی است که نمی‌توانند در مسابقات بین المللی شرکت کنند بنابر این از این موقعیت تجربه خوبی نصیبشان می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی با همین کیفیتی که دارد ادامه یابد و تیراندازان با استعداد به تیراندازی معرفی شوند تا پشتوانه خوبی برای آینده تیراندازی کشورمان باشد.

لازم به ذکر است، الهه احمدی در مسابقات این هفته لیگ برتر سلاح‌های بادی بانوان مقام سوم انفرادی در تفنگ بادی را کسب کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: امتیاز ، احمدی ، رکورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار