مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از توزیع کارت‌های طرح ترافیک از اواسط اسفند ماه خبر داد.

مصطفی قنبر نژاد مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پایان مهلت ثبت نام آرم طرح‌ترافیک در 12 دی ماه اظهارکرد: نتایج ثبت نام تمامی متقاضیان در گروه‌های متفاوت در اوایل بهمن‌ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

وی ارائه کارت طرح ترافیک در قبال آرم طرح ترافیک را یکی از تفاوت‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته عنوان کرد و افزود: تمامی اشخاص حقیقی، حقوقی و نیز سهمیه بگیران قادر خواهند بود با استفاده این کارت از مزایای پارکینگ و  سفر رایگان حمل و نقلی برخوردار شوند که البته استفاده از این سفر منوط به عدم استفاده از کارت طرح ترافیک در روزهایی است که متقاضیان در زمان ثبت نام، عدم استفاده از آن را در روزهای مورد نظر در سایت اعلام کرده باشند.

مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ثبت نام 65 هزار متقاضی دریافت کارت طرح ترافیک تصریح کرد: در صورتی که متقاضیان به هر دلیلی از اعلام خود مبنی بر عدم استفاده از کارت در روزهای خاص پشیمان شوند می‌توانند ضمن پرداخت تعرفه تمامی روزها و بازگرداندن شارژ کارت بلیت الکترونیک فعال شده در تمام روزهای سال با بکارگیری کارت طرح ترافیک به راحتی در محدوده طرح تردد کنند.

قنبرنژاد با اشاره به توزیع کارت‌های طرح ترافیک را از اواسط اسفند ماه گفت: تمامی متقاضیان واجد شرایط اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی و سهمیه بگیران واجد شرایط تنها با ارائه مدارک خود به هر یک از دفاتر خدمات الکترونیک اعلام شده در سایت شهرداری تهران www.tehran.ir  می‌توانند کارت طرح ترافیک خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به افزایش آرم‌های طرح ترافیک روزانه و هفتگی نسبت به سال گذشته اظهار داشت: اگرچه هنوز نرخ آرم طرح ترافیک علی‌رغم ابلاغ شهرداری تهران به شورای شهر به تصویب نرسیده اما این قیمت با افزایش 10 تا 20 درصدی همراه خواهد بود.  

مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در پایان گفت: اگرچه آرم‌های طرح ترافیک امسال به کارت طرح ترافیک تغییر یافته اما با توجه به ثبت شماره پلاک خودرو متقاضی بر روی کارت امکان هر گونه تخلفی به صفر رسیده و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی خواهد شد که  از آن جمله می‌توان به ابطال کارت متخلفان اشاره کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابطال ، کارت ، متخلفان ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار