روز جمعه نیروهای پلیس استرالیا در چارچوب عملیات مبارزه با تروریسم به چند خانه در شهر سیدنی حمله و تن در این رابطه بازداشت کردند که قرار است روز شنبه محاکمه شوند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان سعودی، نیروهای پلیس استرالیا  روز جمعه در چارچوب عملیات مبارزه با تروریسم به چند خانه در شهر سیدنی حمله کردند .

پلیس استرالیا اعلام کرده است به دنبال حمله نیروهای پلیس این کشور به 4 خانه در سیدنی که در راستای تحقیقات درباره تهدیدات تروریستی در این کشور صورت گرفت، دو تن در این رابطه بازداشت شدند و قرار است روز شنبه محاکمه شوند .

پلیس استرالیا اعلام کرد به یکی از بازداشت شدگان اتهاماتی در خصوص نگهداری اسلحه در خانه خود در غرب سیدنی وارد شده و نفر دوم نیز در رابطه با مواد مخدر متهم  شده است.

شایان ذکر است این 2 نفر در چارچوب تحقیقات پلیس درباره حمایت‌های مالی افراد یا گروه هایی در استرالیا از گروه‌های تروریستی خارجی بازداشت شده اند.

دولت استرالیا اعلام کرده است  بیش از 70 شهروند آن کشور در صفوف گروه تروریستی داعش  مبارزه می‌کنند. دست‌کم 20 تن از آنها کشته شده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار