سرمربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد گفت: فدراسیون اجازه دهند ملی پوشان‌مان تا شروع مسابقات آسیایی با ما تمرین خواهند کرد.

سید مصطفی سید رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص حضور ملی پوشانشان در اردوی تیم ملی پیش از حضور در تور بین‌المللی فیلیپین اظهار کرد: رکاب زنان ملی پوشان ما هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برند و پس از پایان اردوی اهواز اگر تیم ملی هزینه‌های هتل را تقبل کند قطعا دعوتنامه‌ای خواهیم داد تا اردوی تیم ملی در شهر یزد برگزار شود و رکاب زنان تیم ما نیز در کنار ما تمرینات‌شان را پیگیری کنند. و اگر غیر از این باشد ما نیز مانند تیم پتروشیمی از مسئولین فدراسیون می‌خواهیم دوچرخه سواران تیم‌مان با تیم خود و طبق برنامه‌های مجید ناصری سرمربی تیم تمرینات‌شان را انجام دهند.

وی افزود: باشگاه‌ها همیشه امکانات بهتری را نسبت تیم ملی در اختیار ورشکار می‌گذارند و دیگر آن که او را از حاشیه‌هایی که ممکن است در تیم ملی به وجود بیاید دور می‌کنند و مسئله دیگری هم که اردوی باشگاه برتری دارد نسبت به اردو تیم ملی، بالابردن سطح آمادگی دوچرخه سوار است به دلیل آرامش فکری است که دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که وضیعت رکاب زنانشان برای تور فلیپین که اولین تور سال 2015 میلادی است گفت: دوچرخه سواران پیشگامان پی از پایان تمرینات بدن‌سازی و استراحت یک‌هفته‌ای از چند روز آینده به اردوی تیم کرد در شهر خودمان یعنی یزد است حضور می‌یابند و تا 30 دی ماه تمرینات را پیش می‌گیریم پس از آن مرحله اول لیگ 94 در مهریز یزد شروع می‌شود و بعد از پایان لیگ 8 بهمن ماه به فلپین برای انجام مسابقات سفر خواهیم کرد و امیدواریم در اولین تور امسال 2015 بتوانیم یک امتیاز خوب را کسب کنیم و با دست پر به ایران بازگردیم تا ملی پوشان‌مان با یک انرژی کامل وارد مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

سرمربی پیشگامان کویر یزد در ارتباط با جذب نفرات جدید تیم‌شان در سال جدید بیان کرد: سعی کردیم برای فصل جدید نفرات گذشته حفظ کنیم و تنها محمد دانشور و زارع زاده را به تیممان اضافه‌کردیم و اگر با مسئولین سنگ آهن با فق به توافق برسیم احسان خادمی را نیز برای فصل آینده به خدمت خواهیم گرفت.

وی در خصوص اینکه پراش با وجود محرومیتش قراردادی با این تیم امضا می‌کند یا خیر گفت: پراش طبق حکمی که در جلسه کمیته انضباطی برای او بریده شده تا برج 2 سال آینده از حضور در تیم باشگاهی و ملی محروم است و دیگر آن که مسائلی در باشگاه ما به وجود آمده است که مسئولین باشگاه تصمیم که کاهش بودجه سرعتی‌ها گرفته‌اند و اینکه ما بخواهیم با او قرارداد ببندیم امکانش بسیار بسیار کم است ولی اگر نبندیم برای محمود اتفاق خاصی نمی‌افتد زیرا او یکی از رکاب‌زنان سرعتی خوب است و قطعا در تیم‌ها دیگر نیز می‌تواند موفق عمل کند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار