مارک مارکز موتورسوار تیم هوندا و قهرمان سال 2014 مسابقات موتوجی‌پی از خورخه لورنزو هم‌وطن خود در تیم یاماها به عنوان جدی‌ترین رقیبش در سال 2015 یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، مارکز اسپانیایی امیدوار است در سال 2015 سومین عنوان قهرمانی جهان خود در رقابت‌های موتوجی‌پی را جشن بگیرد اما وی در راه رسیدن به این هدف رقیب بزرگی به نام خورخه لورنزو موتور سوار تیم یاماها دارد.

مارک مارکز و خورخه لورنزو رقابت فشرده‌ای با یکدیگر طی رقابت‌های فصل گذشته داشتند.

هرچند 10 قهرمانی متوالی مارکز سرانجام وی را به سمت کسب عنوان قهرمانی جهان سوق داد اما هنوز هم لورنزو را جدی‌ترین رقیب خود می‌داند.

موتورسوار تیم هوندا در این باره گفت: لورنزو فقط درنیمه اول سال 2014 دچار اشتباهاتی بود،اما درنیمه دوم بسیار قدرتمند ظاهر شد. او از آن دسته رقیبان است که هیچگاه نمی‌توانید پیش بینی‌اش کنید،سخت تلاش می‌کند و در مسابقات برایتان دردسرساز می‌شود اما در همین حال به سادگی امتیاز از دست می‌دهد. حتی اگر لورنزو بهتر از شما نباشد اما مطمئن هستید که همیشه درمیان رقیبان اصلی حضور دارد.

رئیس تیم هوندا: خوش‌ شانس هستیم که مارکز را در اختیار داریم

لیویو ساپو رئیس تیم هوندا معتقد است آنان بسیار خوش شانس بودند که بلافاصله پس از اعلام بازنشستگی کیسی استونر در سال 2012 ،موتورسوار خارق‌العاده‌ای دیگر به نام مارک مارکز نصیبشان شده است.

ساپو گفت: زمانیکه استونر قصد اعلام بازنشستگی داشت همه فکر می‌کردیم حداقل برای چند سال قادر به رقابت درسطح قهرمانی نیستیم و احتمالا یاماها می‌تواند از خلل موجود استفاده کرده و بر تعداد عناوین قهرمانی خود اضافه کند،اما مارکز تیم هوندا را در صدر جدول باقی نگه‌داشت.

رئیس تیم هوندا در ادامه افزود: فراموش نکنید او در 10 مسابقه موتوجی‌پی به 10 قهرمانی رسید، کاری که برای همه موتورسواران در بالاترین سطح هم خیلی خیلی دشوار است. هر چقدر هم که انجام مسابقات موتوجی‌پی توسط مارک مارکز آسان به نظر برسد اما این مهارت بالای مارکز است که کار را سهل الوصول نشان می‌دهد. درحقیقت مسابقات موتوجی‌پی هم طراز با فرمول یک از اهمیت، حساسیت و خطر بالایی برخوردار است. لین خارویس رئیس تیم یاماها فکر می‌کند موتورسوارانش قادر به شکست مارکز در سال 2015 هستند اما با اطمینان می‌گویم مارکز در فصل جدید هم قهرمان خواهند بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: موتور ، لورنزو ، رقیب ، هوندا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار