سرمربی چلسی سرانجام با رفتن پیترچک دروازه‌بان کهنه کار این تیم موافقت کرده اما زمان آن را پایان فصل 2014-2015 اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال ژوزه مورینیو پذیرفت دیگر نمی‌تواند مانع از ترک باشگاه چلسی توسط پیتر چک شود اما در آخرین اقدام خواستار ماندن وی حداقل تا پایان فصل 2014- 2015 شد.

پیتر چک نزدیک به 10 سال دروازه‌بان اول چلسی بود اما با آمدن تیبو کورتوا جایگاه نخست خود را از دست داد. قرار گرفتن بر روی نیمکت ذخیره چلسی موجب شد وی به فکر ترک استمفورد بریج باشد. دروازه‌بان ملی‌پوش اهل جمهوری چک پیشنهادات متعددی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی دریافت کرد اما با توجه به اینکه مورینیو در ماه ژانویه مارک شوارتزر دروازه‌بان سوم چلسی را به لستر سیتی می‌فروشد،‌ چاره‌ای جز نگه‌ داشتن پیتر چک ندارد مورینیو اعلام کرد دروازه‌بان 32 ساله حداقل تا پایان فصل نزد آنان می‌ماند تا در صورت مصدومیت کورتوا درون دروازه‌ آبی‌پوشان قرار بگیرد.

رمی: چلسی به دنبال 4 قهرمانی است

لوییس رمی بازیکن چلسی امید زیادی به کسب 4 عنوان قهرمانی این فصل همراه با آبی‌پوشان دارد.

رمی گفت: رسیدن به هر 4 قهرمانی فصل کار دشواری است اما تیم چلسی در شرایطی قرار دارد که می‌تواند به این هدف برسد. در هر بازی که بازیکنان چلسی به میدان می‌روند به سرمربی تیم نشان می‌دهند قابلیت آن را دارند که روی آنان حسابی ویژه باز شود.

رمی در ادامه گفت: شخصا در شرایط آمادگی کامل جسمانی به سر می‌برم. البته در هر بازی بیشتر از 11 بازیکن به میدان فرستاده نمی‌شود و به همین دلیل است اگر گاهی نیمکت‌نشین می‌شوم اما تلاش خواهم کرد با ارایه بهترین بازیهای تا حد امکان در ترکیب اصلی تیم قرار داشته باشم.

رمی روحیه تیم چلسی را بسیار را بالا دانسته و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول رده‌بندی پشت سر منچسترسیتی را دربخش آرزوی آنان که رسیدن به قهرمانی است بی‌اثر توصیف کرد.

او راهیابی چلسی به دور بعد جام حذفی انگلیس را یک قدم بزرگ دیگر در رسیدن به 4 عنوان قهرمانی در فصل جدید عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار