معاون وزیر راه و شهرسازی در راه‌های روستایی گفت: تاکنون 200 هزار کیلومتر راههای روستایی ساخته شده است که بخش عمده‌ای از آنها توسط انجمن خیرین راه و ترابری به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران میرشفیع معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش راههای روستایی در مراسم گردهمایی خیرین راه و ترابری با اشاره به اینکه اقداماتی بسیار خوبی در کشور صورت گرفته است گفت: تا کنون 700 کیلومتر راه ساخته شده که 250 کیلومتر  از این راه‌ها توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز ساخته شده است.

وی در ادامه افزود: 200 هزار کیلومترشبکه  راههای روستایی در کشور ساخته شده است که از میزان 103 هزار کیلومتر آسفالت شده و از 103 هزار کیلومتر 54 هزار کیلومتر بهسازی شده است.

وی در ادامه افزود: بیش از 90 درصد از راههای روستای بالای 50 هزار خانوار از راه‌های آسفالت برخوردار هستند.

میرشفیع در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در شهرهای استان مازندران انجمن خیرین راه و ترابری کارها و مسیرهای بسیاری را ساخته‌اند.
معاون وزیر راه‌و شهرسازی اظهار داشت‌: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جهادگران سازندگی توانسته‌اند اقدامات بیشماری را در این بخش انجام دهند در ادامه افشار رییس انجمن خیرین راه و ترابری با اشاره به این انجمن از سال 91 کار خود را آغاز کرده است گفت: ایجاد راه و تسهیل در جا به جایی وسایل حمل و نقل در نقاط نیازمند ازجمله فعالیتهای اصلی این انجمن به شمار می‌آِید.

وی تصریح کرد: تاکنون 500 کیلومتر روکش اسفالت در راه‌های روستا در استان مازندران و چهار کیلومتر راههای روستایی در شهرستان جلایر از جمله اقدامات این انجمن به شمار می‌رود.

افشار با بیان اینکه یک دستگاه پل در روستای شول‌آباد لرستان به مساحت 700 کیلومتر و 25 کیلومتر روکش آسفالت راههای روستایی لار و بهسازی نمازخانه و احداث سرویسهای بهداشتی در عباس‌آباد سبزوار با اعتباری بالغ 300 میلیون ریال ازجمله اقدامات اصلی این انجمن به شمار می‌رود.

رییس انجمن خیرین راه و ترابری توضیح داد: وی با اشاره به اینکه علت اصلی راه‌اندازی این انجمن جذب مشارکت بیشتر مردم بوده است گفت: سعی داریم شعبه‌های دیگری از این انجمن را در استانهای دیگر راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات راه‌های این شهرستانها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تسهیل ، کشور ، وسایل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار