مربی تپانچه تیم تیراندازی پردیسان گفت: لیگ امسال فرصت بسیار خوبی بود برای کسانی که خواستند خودشان را به طور نیمه حرفه‌ای محک بزنند.

یاسر خلیل‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: لیگ دسته یک بانوان که برگزار شد سطح قابل قبولی داشت در بخش تپانچه به ویژه از نظر فنی راضی کننده ولی اختلاف بین نفرات اول و آخر زیاد بود و با این وجود نسبت به دوره‌های قبل افزایش کیفیت داشت.

وی ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها فرصت خوبی بود برای کسانی که می‌خواستند خودشان را به صورت نیمه حرفه‌ای محک بزنند از نظر فنی دربخش تپانچه تیراندازان با استعدادی حضور داشتند که جای دارد سرمایه‌گزاری‌ها در این بخش افزایش یابد.

مربی تیم تپانچه پردیسان گفت: تیم پردیسان در هفته3 تا 4 تمرینات مداوم گفت: که سرانجام با برنامه‌ریزی و تلاش ورزشکاران توانستیم مجوز صعود به لیگ برتر بگیریم.

وی افزود: با این افراد که در اختیارداریم و با تلفیق تیراندازان جدید تیم ما می‌تواند در لیگ برتر حضور موفق‌تر داشته باشد و افراد جدید با استعدادی به تیراندازی معرفی کند.

خلیل‌نژاد گفت: استقبال جوانان نوجوان نسبت به دوره‌هایی که ما فعالیت می‌کردیم بیشتر شود افرادی که از نظر سنی پایین ولی از نظر امتیازی رکوردهای بالایی داشتند در بخش تپانچه ما حتی بازیکن ملی‌پوش خانم دبیری هم در اختیار داشتیم که مهره بسیار کلیدی برای تیم محسوب می‌شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشکل در بخش تپانچه فقط در بخش تجهیزات بود که نیاز به تجهیزات به روزتر داریم ولی در دیگر امور مشکل چشمگیری نداشتیم که در کیفیت تیم‌ها موثر باشد مشکل بخش تجهیزات اگر حل شود وضعیت تیم‌ها هم تغییر می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار