در پی هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دمای هوا و احتمال بارش برف در استان‌های گیلان و غرب مازندران تدابیری ویژه‌ای از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای افزایش ذخیره سازی سوخت در استان‌های شمالی کشور اتخاذ گردید.

 عباس کاظم‌پور مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در این باره گفت: اطلاعیه‌ای به مدیران مناطق گلستان، ساری، چالوس، گیلان و اردبیل اعلام گردید ضمن ذخیره‌ساز مناسب در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی نسبت به آماده‌سازی ذخیره‌ سیار اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در این اطلاعیه از مدیران مناطق شاهرود، قزوین، البرز، تهران و آذربایجان شرقی به عنوان استانهای معین خواسته شده با آماده‌بودن کلیه پرسنل و تجهیزات برای تامین سوخت حرارتی استانهای شمالی آماده باشند.

کاظم‌پور در پایان یادآوری نمود: طبق برنامه‌ مدون در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ذخیره‌سازی سوخت زمستانی مناطق سردسیر همواره تا پایان فصل پاییز انجام شده و از طریق نواحی شرکت در سراسر کشور به فروشندگی‌های شهری و روستایی اعلام می‌شوند نسبت به خرید به موقع اقدام نمایند تا چنانچه  به علت یخ بستن راه‌های کوهستانی انتقال سوخت برای ساعاتی میسر نباشد مناطق کوهستانی از ذخیره مناسب سوخت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: هشدار ، سازمان ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار